lørdag 31. januar 2009

PUS

Katter er noen rare dyr. pus skal hele tiden begrave maten sin etter han har spist eller kanskje han rydder. Ikke vet jeg men irriterende er det nå alikevel. Var søtt i begynnelsen men nå bare bråker det. Akkurat nå gjør han noe veldig vondt. Han klatret opp på ryggen min med klørne ute, det gjør sinnsvakt vondt. Men det er koselig at han vil ligge på skuldra mi å se på at jeg skriver på bloggen min. Her om dagen når jeg skrev ett refleksjonsnotat så lå han på skuldra mi i 1 time å sov. Han er heldigvis bare 13 uker gammel så han er ikke store slampen. Men vi sliter med å finne ett navn til han. Så langt har han blir kallt: Harry, Sabeltann,Svartskjegg, Max og Charlie men vi faller ikke til ro med noen av navnene. Noen som har ett forslag ??? bilder av pus ligger ett sted på bloggen min

1 kommentar:

  1. De er nå søte da disse firbente.. Jeg har også en pus, som gjør mye rart. Lurer på hva de tenker? eller om de tenker. Handler alt om instinkt eller er det de gjør nøye gjennomtenkt? Merkelig er de i alle fall. Vår elsker å sitte i vinduskarmen og hvese tøft til alle de skumle kattene som går forbi. Kjempetøff på innsiden av glassruten, men veldig bleik når hun kommer ut, hvis hun går ut da. Ja det er ikke nok med at en har 3 unger som en skal begymre seg for, men skaffer seg ennå et individ (hvis man kan kalle det for det) å bekymre seg for. Men kos er det uansett om de er to eller firbente..

    SvarSlett

Powered By Blogger